Site-ul dvs. are nevoie de o actualizare? - SpaceIT

Site-ul dvs. are nevoie de o actualizare?

Credeți că site-ul dvs. web are nevoie de o actualizare? De cele mai multe ori, când răspunsul la această întrebare este da, este din motive evidente.

Pare vechi. Are o vibrație din anii 2000 sau chiar 2010. Îți face brandul să pară neinspirat. Nu vă mai place să trimiteți linkul către potențiali clienți. Este dificil de actualizat. Lista ar putea continua …

Tehnologia și, în special, designul web se mișcă atât de rapid încât longevitatea unui site web atinge rar 10 ani. Aceasta este probabil cea mai simplă întrebare: când a fost creat site-ul? Dacă acum mai bine de 10 ani, atunci mergeți mai departe și dați-i un strat de vopsea proaspăt. (Ne referim la un strat de vopsea pixelat / web, desigur.)

O reîmprospătare a site-ului web bine făcută necesită o anumită sumă de investiții: timp, resurse, oameni, finanțe. Trebuie să aveți o serie de motive bune, solide, pentru a vă lansa într-un proiect de această importanță.

Deci, cum luați o decizie în cunoștință de cauză?

Vă putem ajuta să luați această decizie cu câteva întrebări cheie pe care trebuie să le adresați dvs. și echipei voastre.

Veți observa că întrebările noastre depășesc simplul aspect al unui site web.

De ce? Deoarece cercetările arată că, în timp ce partea vizuală, estetică a site-ului web este importantă, există și alte domenii majore pe care trebuie să le luați în considerare, cum ar fi viteza de încărcare și receptivitatea, printre altele.

Cu site-urile web – cam ca o mașină – aspectul contează, dar ceea ce contează chiar mai mult.

Cel mai bun mod în care ne putem ajuta este să-i facem pe designerii și dezvoltatorii noștri să arunce o privire asupra site-ului dvs. și să evalueze dacă are nevoie sau nu o actualizare. Al doilea cel mai bun mod este prin a sublinia 5 întrebări cheie la care trebuie să răspundeți atunci când luați în considerare o actualizare a site-ului:

1. Este site-ul dvs. mobil-prietenos?

Site-ul dvs. răspunde? Ai primit această întrebare înainte? Nu prea știam cum să răspund? Ce înseamnă este: site-ul dvs. arată bine atât pe desktop, cât și pe un telefon mobil sau o tabletă? Textul și mai ales imaginile se potrivesc bine ecranului, în orice dimensiune a ecranului? Meniul este ușor de utilizat și lucrurile sunt suficient de ușor de găsit fără a derula prea mult?

Tendințele arată că tot mai mulți utilizatori vor accesa site-ul dvs. web de pe telefon sau tabletă. Având în vedere diversitatea dimensiunilor ecranului în ambele tipuri de dispozitive, realizarea unei versiuni mobile a site-ului dvs. curent nu este pur și simplu practică. Trebuie să fii pregătit.

O nouă versiune de răspuns a întregului site web este soluția care va aduce mai multă valoare pentru investiție, atât în ​​timp, cât și în finanțe.

2. Câte secunde este necesar să se încarce site-ul dvs. web?

Conform ultimelor cercetări, utilizatorii sunt de 3 ori mai preocupați de viteza de încărcare a unui site web mobil decât de modul în care arată. Veți citi mai jos cât de importante sunt aspectele, așa că faptul că utilizatorii le pasă și mai mult de timpul de încărcare este un lucru important.

Răbdarea este rară, iar răbdarea online – chiar mai mult.

Dacă textul și fotografiile dvs. nu sunt apărute de îndată ce utilizatorul a dat clic pe linkul dvs., vă pierdeți de un potențial client.

Care este timpul recomandat de încărcare? La SpaceIT ne asigurăm întotdeauna că site-urile pe care le realizăm necesită mai puțin de 3 secunde pentru a se încărca, iar obiectivul nostru este ca site-urile web să se încarce în mai puțin de 1 secundă.

3. Site-ul dvs. web are prea multe secțiuni, pagini, subpagini?

Există site-uri web bazate pe cunoștințe și necesită o bază de date complexă.

Totuși, majoritatea site-urilor web nu au nevoie de mai mult de 5-7 pagini și 10-15 pagini secundare. Din experiența noastră, chiar să avem aceste multe pagini este un pic de întindere.

În proiectarea web, acest lucru este ceea ce numim Arhitectură de site. Ce înseamnă este modul în care este construit meniul dvs., câte pagini aveți, câte pagini de pagină are fiecare pagină și cât de ușor este să vă găsiți drumul pe site. Acest lucru ar putea însemna, de asemenea, că toate drumurile vor conduce la un formular de contact sau la o vânzare sau la un abonament.

Toate drumurile site-ului dvs. web trebuie să conducă la apelul principal la acțiune.

Mai mult decât atât, întrebați-vă acest lucru: este ușor să găsiți informații pe site-ul dvs. web? Cât de ușor este să citiți informațiile? Fontul este lizibil? Există suficient spațiu alb pentru ca informația să nu se simtă prea aglomerată și să nu obosească ochii? Utilizatorii trebuie să continue să deruleze pentru a ajunge acolo unde au nevoie sau trebuie să mărească dimensiunea imaginii / fontului pentru a vedea ceva (un mare nu-nu!) Există pagini care fac mai multe clicuri pentru a ajunge, numai pentru a afișa doar un câteva paragrafe de text / informații?

4. Site-ul dvs. web este polit și relevant?

Deși aceasta nu este partea cea mai importantă, contează. Cercetările arată că utilizatorii își formează opinii despre un site web în mai puțin de 50ms. Acest lucru face ca munca designerilor web să fie una grea. Au mai puțin de 1 secundă pentru a face o primă impresie bună. Mai puțin de 1 secundă!

Așadar, întrebați-vă: este site-ul dvs. unul atractiv vizual? Întrebați membrii echipei dvs., întrebați familia și străinii care vă pot oferi o evaluare cinstită. Iată o listă scurtă de elemente pentru a acorda o atenție suplimentară și pentru a vă întreba despre:

  • Încă privirea reflectă identitatea noastră?
  • Logo-ul arată bine?
  • Fonturile utilizate par profesionale / moderne / primitoare?
  • Fonturile se potrivesc? Sunt prea multe?
  • Culorile folosite arată proaspete și inspiratoare?
  • Este ușor să citiți informațiile de pe site-ul web?
  • Cât de atrăgătoare arată antetul (partea superioară) și subsolul (partea de jos) a site-ului web?
  • Sunt utilizate imaginile de bună calitate?

Continuați să puneți întrebări, începând cu „Cum arată acest lucru?”, „Cum se simte”, „Ce fel de vibrație obțineți de la ea?” Și dacă cuvântul „vibe” este un pic prea hipster pe placul tău, pur și simplu întreabă-i pe oameni: „Îți place acest site suficient pentru a-l privi mai mult de 1 secundă?”

Acum ce?

Acum că ați răspuns la aceste 5 întrebări, puteți lua o decizie mai informată care vă va orienta cel mai probabil către soluția corectă.

În cele mai multe cazuri, va fi una dintre următoarele două direcții:

Este posibil să aveți nevoie de modificări minore aici și acolo.

Acest lucru ar putea fi în departamentul de proiectare, optimizare sau SEO. Dacă decideți să faceți acest lucru singuri sau îl delegați unui membru al echipei, trebuie să vă asigurați că marcajul și mesajul dvs. rămân consecvente și că noile elemente nu se potrivesc cu cele vechi. Dacă nu puteți face asta, vă recomandăm să primiți un designer sau o agenție la bord pentru a face aceste modificări pentru dvs.

Este posibil să aveți nevoie de o actualizare completă a site-ului web.

Obțineți o echipă profesionistă care să vă ajute cu aceasta. Acesta este cu siguranță locul în care putem veni și ajuta. Echipa noastră a finalizat cu succes proiectele de actualizare și cunoaște cu exactitate zonele de vizat pentru rezultate optime. Am fi bucuroși să aruncăm o privire la site-ul dvs. web, să ascultăm care sunt nevoile dvs. și să vă ajutăm să identificați cele mai bune soluții pentru dvs. și afacerea dvs.

Simțiți-vă liber să ne puneți orice alte întrebări, setând un apel cu noi pentru a discuta mai multe.

Author avatar
George
https://spaceit.md